Spletna stran WebPageFX ugotavlja, da so barve eden izmed najpomembnejših dejavnikov oglaševanja. Ali gre le za barvo proizvoda ali barvo spletne strani, različne barve na potrošnika vplivajo raznoliko.
Skoraj 85% potrošnikov meni, da je barva glavni razlog za nakup določenega izdelka, 80% pa, da barva vpliva na prepoznavnost blagovne znamke. S pomočjo barv lahko dobi izdelek popolnoma drugačno sporočilnost. Kakšen vpliv imajo barve na nas?
Rdeča barva pospeši srčni utrip, se uporablja za impulzivne nakupovalce (z rdečo barvo je označenih večina akcij in popustov) ter stimulira apetit, zato jo rade uporabljajo restavracije (barve McDonald'sa, Coca Cole,…).
Rumena predstavlja optimizem, mladost in jasnost ter se uporablja za vzbujanje pozornosti. Rumeno barvo uporablja Nikon, National Geographic, pa tudi McDonald's.
Modra barva se pogosto uporablja v korporativne poslovne namene, saj je neinvazivna ter izraža produktivnost. Ustvarja občutek varnosti in zaupanja, poslužujejo pa se je pri Facebooku, LinkedInu, in Dellu.
Oranžna barva je precej agresivna in spodbuja akcijo impulzivnega nakupovanja in naročanja. Predstavlja prijazno in samozavestno znamko, uporabljajo pa jo pri Amazonu, Fanti in Hootersu.
Zelena se povezuje z bogastvom in plodnostjo, nudi pa sprostitev v trgovinah. Znamke, ki so izbrale zeleno barvo so Animal Planet, Android in Starbucks Coffee.
Vijolična barva se uporablja za pomiritev in jo pogosto uporabljajo pri lepotnih in pomlajevalnih proizvodih. Predstavlja kreativno in bistro znamko, kot so Yahoo, T-Mobile in Taco Bell.